M.Klepáčková (neregistrovaný uživatel)

Dobrý  den,

je mně 72 let a před osmi měsíci jsem po 20 letech vysadila antidepresiva APO-fluoxetine, z důvodu, že se přestal do lékáren distribuovat. Náhradní lék deprex mně dělal zdravotní problémy a tak jsem lék přestala brát. Od té doby mně začaly velké bolestí kostí (celé kostry), a svalů. Mnohokrát jsedm byla na fyzioterapiích, masážích, akupunkturách, elektroléčbě, 2x jsem si zaplatila 5denní pobyt v lázních, ale stále mně bolí celé tělo. Přidala se bolest kůže, pálení kůže, hýždí, špatně se mně sedí a bolestivě vstává a dělá mně problém chůze. Po osmi měsících utrpení jsem dospěla k tomu, že to všechno musí mít nějaký složitější původ, a že všechny ty masáže a ostatní  rehabilitace mně nevyléči. Mám pocit, jako by to byl zánět nervů nebo nějaká imunitní nebo hormonální porucha.

30 let jsem po operaci štítné žlázy, prodělala jsem před 20 lety boreliozu, léčím se s vysokým krevním tlakem i cukrovkou typu II a to pod pravidelnou kontrolou lékaře. Když jsem byla u lékaře a říkala mu jaké mám potíže napsal mně opět antidepresiva, která ovšem neberu a nechci již brát.

Prosím o radu kam se mám obrátit, a kde začít hledat původ mých potíží.

Děkuji za Vaši odpověď.

MUDr. Alena Cabalová odpověděl